Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Τα κάνω όλα!

Ενημερώνω την εκλεκτή μου πελατεία τους γείτονες μου , τους αργόσχολους συνταξιούχους που με επισκέπτονται στην δουλειά καθώς και τους αγανακτισμένους πολίτες της πλατείας Δημαρχείου ότι εφεξής οι συνεδρίες θα ορίζονται κατόπιν συνεννοήσεως με την γραμματέα μου.

Ανακοινώνω επίσης τις αλλαγές στον τιμοκατάλογο όπως αυτός διαμορφώνεται από τις πληθωριστικές πιέσεις.

-Κρίσεις πανικού και νευροφυτικές διαταραχές εν γένει (50 ευρώ  + 23% φπα.)
-Σχιζοφρένεια και διπολική διαταραχή (80 ευρώ  + 23% φπα.)
-Ψευδείς πεποιθήσεις καταδίωξης, ενοχής η μεγαλείου (60 ευρώ   + 23% φπα.)
-Μανιοκατάθλιψη  και καταθλιπτικές   διαταραχές εν γένει (100   ευρώ  + 23% φπα.)
-Κρίσεις άγχους με η χωρίς αγοραφοβικό σύνδρομο (30  ευρώ  + 23% φπα.)
-Ψυχαναγκαστικές-καταναγκαστικές διαταραχές  (50 ευρώ   +  23%  φπα.)

Η  προσαρμογή θα ισχύσει από την ερχόμενη Δευτέρα (20-6-2010) μόνον για τις ανωτέρω περιπτώσεις. Οι τιμές μας για τις υπόλοιπες παθήσεις παραμένουν προς το παρόν στα γνωστά επίπεδα.
 Υ.Γ
 -Προς Σπύρο πιτόρο  ερωτευμένο και αγανακτισμένο πλατείας Δημαρχείου.
  Φίλε άσε τις ντροπές και τους δισταγμούς.
Πες της το στα ίσα.
«Σε γουστάρω, μου αρέσεις και θέλω να μείνουμε μόνοι.»
 -Προς κατεστραμμένο και αγανακτισμένο επιχειρηματία (με το άσπρο πουκάμισο και την κοιλιά).
Αγαπητέ μικροαστέ, δεν σου φταίει ο προλαλήσας αλλά η δομική κρίση του ολοκληρωτικού καπιταλισμού.

-Προς αυτόν με τα γουρλωμένα μάτια που με έπιασε από το λαιμό φωνάζοντας μου ότι έχασε δύο σπίτια.
 Φίλε ηρέμησε δεν είμαι εγώ ο Παπακωνσταντίνου.

-Λατρευτέ μου συνταξιούχε.
 Eίμαι διατεθειμένος να ακούσω την ιστορία σου αρκεί να μην ξεκινήσεις πάλι από το ’39 .

-Όχι συναγωνιστή Νίκο!..  μην ανοίξεις επιχείρηση καλλιέργειας σαλιγκαριών. Θα χάσεις το σπίτι σου.

-Αγαπημένε μου «ακομμάτιστε»  σταμάτα να λες ανοησίες κοτζάμ άντρας.

-Θόδωρε μεγάλε!  Θα ρίξουμε την κυβέρνηση ακόμα και αν χρειαστεί να το κανουμε εγώ και εσύ.

Αναχωρώ για Απραό-Παραλία Δεσπότη με φουλ εξοπλισμό και ταπεράκι με γεμιστά.

Ci vediamo fratelli miei.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τροβατόρε, είναι ΠΟΛΥ καλή ανάρτηση
herrk

Rodia είπε...

Εχμ.. ενδιαφέρον.. τα κάνεις όλα και συμφέρεις! Θα σε προτιμήσωμεν :))

(που ειναι ο Απραός;)

Rodia είπε...

Τον βρήκα! Εχει και οικοπεδο για πούλημα:
http://rrcorfurealestate.com/pages/gr/sales.php?prod=566&cat=6

Μαρίτσα είπε...

Τέλειος!!!
Θέλουμε και σε ανάρτηση τον κλασικό τιμοκατάλογο (απλή παραμονή κλπ...)

Il Trovatore είπε...

Χαιρετώ και επιμένω.

Διαβάζω τα γράμματα της φυλακής του Αντόνιο Γκράμσι.

Ροδιά
Αν έχεις λεφτά αγόρασε στον Απραό και θα αναλάβω εγώ να σου φυλάω το κτήμα. Έχω και φίλο με χορτοκοπτικό.

Theorema είπε...

-Προς Σπύρο πιτόρο ερωτευμένο και αγανακτισμένο πλατείας Δημαρχείου.
Φίλε άσε τις ντροπές και τους δισταγμούς.
Πες της το στα ίσα.
«Σε γουστάρω, μου αρέσεις και θέλω να μείνουμε μόνοι.»

A ρε απίστευτε Τροβατόρε... :)))

markos είπε...

Μετά και από αυτό έχω λόγους να πιστεύω πως δεν είσαι Κερκυραίος αλλά Κεφαλλονίτης!

Il Trovatore είπε...

Μάρκο
Γιατί το λές αυτό;

markos είπε...

Γιατί το χιούμορ σου και η σκωπτική σου διάθεση είναι Κεφαλλονίτικα.